UrbanRebel

DarkRebel

Modely

Nový
CUPRA
Nový Terramar
Nový
CUPRA
Nový Tavascan
CUPRA
Born
Nový
CUPRA
Nový Formentor
Nový
CUPRA
Nový Leon
Nový
CUPRA
Nový Leon Sportstourer
CUPRA
Ateca
KONCEPTY
UrbanRebel
KONCEPTY
DarkRebel

CUPRA CONNECT

SAFETY & SERVICE

Vaša bezpečnosť je na prvom mieste – bez ohľadu na to, kde sa nachádzate. Udržujte svoje vozidlo CUPRA vždy v špičkovom stave.

Núdzové volanie eCall

Získajte pomoc, nech ste kdekoľvek. Vaše vozidlo odošle údaje o nehode, ako je čas a miesto, priamo záchranným zložkám.

Servis a údržba

Vždy, keď sa rozsvieti výstražná kontrolka a nastane termín servisnej prehliadky, kontaktuje CUPRA CONNECT vášho preferovaného servisného partnera.

Volanie pri poruche

Pri menšom poškodení plechov alebo pri defekte zašle správu do centra CUPRA, ktoré vám pomôže s odtiahnutím vozidla alebo pošle informácie o najbližšom servise.

 

Vzdialený prístup

Nastavte si komfortnú teplotu, nabíjajte vozidlo, zistite aktuálnu polohu zaparkovaného vozidla - na diaľku prostredníctvom aplikácie.

Vzdialené nabíjanie

Ovládajte na diaľku proces nabíjania svojho elektromobilu alebo modelu e-HYBRID. Proces nabíjania môžete spustiť a zastaviť hneď alebo ho naplánovať pred jazdou.

Kontrola stavu vozidla

Sú zatvorené dvere a okná? Sú vypnuté svetlá? Pre dobrý pocit si to kedykoľvek môžete skontrolovať prostredníctvom aplikácie. Okrem toho môžete skontrolovať aj stav svojho vozidla.

Regulácia teploty na diaľku

Nastavte na diaľku príjemnú teplotu vo svojom elektromobile alebo modeli e-HYBRID.* Alebo si naprogramujte CUPRA tak, aby sa to v určitom čase zrealizovalo automaticky.

 

Vyhľadanie parkovacieho miesta

Zabudli ste, kde ste zaparkovali? Svoje vozidlo nájdete opäť ľahko. CUPRA CONNECT automaticky uloží polohu vášho zaparkovaného vozidla.

ONLINE-INFOTAINMENT

CUPRA CONNECT vylepšuje váš navigačný systém a poskytuje vám širokú škálu online funkcií pre médiá, telefonovanie a navigáciu.

Online navigácia

Získajte online dopravné informácie v reálnom čase a aktualizácie trasy, aby ste si mohli efektívne naplánovať cestu.

Importovanie trás a cieľov

Naplánujte a upravte si cestu z pohodlia domova pomocou aplikácie. Príkazy potom pošlite priamo do zariadenia CUPRA.

Vyhľadanie parkovacích miest, nabíjacích a čerpacích staníc

Hľadáte parkovacie miesto alebo čerpaciu stanicu? Získajte informácie o cenách, otváracích hodinách a trase.

Aktualizácia pokynu „Hola Hola“, hlasového asistenta od spoločnosti CUPRA

Používajte hlasové ovládanie prirodzenou rečou, diktujte hlasové správy alebo pristupujte k online obsahu.

CUPRA CONNECT 3.0

Pre CUPRA Leon, Ateca a Formentor.

Zamknite a odomknite svoje vozidlo a dostávajte upozornenia pri pokuse o odcudzenie vozidla**. Nastavte obmedzenia oblasti a rýchlosti. Z pohodlia domova pomocou aplikácie My CUPRA.

Viac informácií o CUPRA CONNECT 3.0

CUPRA CONNECT 4.0

Pre vaše CUPRA Born

Zistite, ako vám najnovšia technológia CONNECT 4.0 poskytuje bezkonkurenčný zážitok z jazdy, ktorý je prispôsobený vodičom modelov CUPRA Born.

Viac informácií CUPRA CONNECT 4.0

Objavujte CUPRA

Pripojte svoj smartfón so svojím vozidlom CUPRA.
Aktualizujte navigačný systém a získajte najnovšie ponuky.

Spoľahnite sa na nás

CUPRA CONNECT a CUPRA ID

Ak máte akékoľvek otázky ku CUPRA CONNECT, aplikáciám alebo CUPRA ID, môžte nás bezplatne kontaktovať:

telefonicky: +800 6000 40 20
e-mailom: cupradigitalsupport(kwfat)cupraofficial(kwfdot)com / cupra-id-support(kwfat)cupraofficial(kwfdot)com.

 

K tomu, aby sa proces urýchlil, odporúčame pripraviť si tieto informácie:

  • VIN vozidla
  • Zákaznícky účet
  • Screenshot z aplikácie
  • Verzia aplikácie
  • Operačný systém telefónu
  • Model telefónu

CUPRA CONNECT - Často kladené otázky

Čo môžem urobiť, ak mám problémy so službami CUPRA CONNECT?

Najskôr sa uistite, či boli správne vykonané nasledujúce kroky resp. sú k dispozícii:

- Dobré internetové alebo dátové pripojenie

- Správne VIN číslo vášho vozidla

- Model vozidla, ktorý je kompatibilný s požadovanými službami

- Platná licencia pre používanie služieb (ak je k dispozícii)

Ak žiadny z vyššie uvedených bodov nevyriešil problém, kontaktujte vášho predajcu.

Služby CUPRA CONNECT ešte nie sú plne aktivované. Ktoré služby môžem používať?

Ak ešte nie ste zaregistrovaný a služby CUPRA CONNECT nie sú úplne aktivované, môžete využívať iba služby predpísané zákonom (verejné núdzové volanie).

Okrem toho nebudete môcť využívať online služby Bezpečnosť & servis a Vzdialený prístup prostredníctvom aplikácie alebo online systému infotainment. Online navigácia vášho navigačného systému nebude fungovať a systém "Hola Hola" bude reagovať len na určité hlasové príkazy.

Aké typy používateľov/rolí sú k dispozícii v CUPRA CONNECT 3.0?

Objednať a aktivovať služby CUPRA CONNECT pre vozidlá Leon, Formentor a Ateca je oprávnený majiteľ vozidla, ako aj akýkoľvek iný používateľ, ktorý má prístup k vozidlu.

Na jedno vozidlo je možné priradiť len jedného primárneho používateľa, jedného sekundárneho používateľa, jedného hosťujúceho používateľa a maximálne 4 registrovaných používateľov. Jednotlivé úlohy sú opísané nižšie:

  • Primárny používateľ: používateľ, ktorý dokončil proces registrácie (ktorý sa prihlásil pomocou svojho CUPRA ID a dokončil proces overenia pomocou dvoch kľúčov). Má prístup k celému portfóliu CONNECT (údaje a iné služby).

  • Sekundárny používateľ: vo vozidle registrovanom primárnym používateľom. Sekundárneho používateľa vymenuje primárny používateľ e-mailom. Na prístup do systému infotainment je potrebný CUPRA ID. Ona/on má prístup k veľkej časti portfólia služieb CONNECT.

  • Hosťujúci používateľ: Vo vozidle registrovanom primárnym používateľom je hosťujúci používateľ potenciálny používateľ, ktorý nie je registrovaný s CUPRA ID. Ona/on má prístup k väčšine obsahu služieb Bezpečnosť & Servis a Online infotainment v portfóliu služieb CONNECT.

  • Prihlásený používateľ: Vo vozidle prihlásenom primárnym používateľom je prihlásený používateľ identifikovaný pomocou CURPA ID. Pridať možno až 4 registrovaných používateľov. Ona/on má prístup k väčšine obsahu služieb Bezpečnosť & Servis a Online infotainment v portfóliu služieb CONNECT.

Aké typy používateľov/rolí sú k dispozícii v CUPRA CONNECT 4.0?

Oprávnenie objednať a aktivovať služby CUPRA CONNECT pre vozidlo CUPRA Born má vlastník vozidla aj každý iný používateľ, ktorý má prístup k vozidlu.

V jednom vozidle môže byť len jeden hlavný používateľ, jeden hosťujúci používateľ a maximálne 4 registrovaní používatelia. Jednotlivé úlohy sú opísané nižšie:

  • Primárny používateľ: prvý používateľ, ktorý sa zaregistroval pomocou svojho CUPRA ID a dokončil proces registrácie. Má prístup k celému portfóliu CONNECT (údaje a iné služby).
  • Hosťujúci používateľ: Vo vozidle registrovanom primárnym používateľom je hosťujúci používateľ potenciálny používateľ, ktorý nie je registrovaný s CUPRA ID. Má prístup k väčšine obsahu Bezpečnosť & Servis a online infotainment v portfóliu služieb CONNECT.
  • Prihlásený používateľ: Vo vozidle prihlásenom primárnym používateľom je prihlásený používateľ identifikovaný pomocou CURPA ID. Pridať možno až 4 registrovaných používateľov. Ona/on má prístup k väčšine obsahu Bezpečnosť & Servis a online infotainment v portfóliu služieb CONNECT.
Čo sa stane s osobnými údajmi, ktoré som uviedol pri registrácii V CUPRA CONNECT?

CUPRA vedie databázu všetkých osobných údajov poskytovaných zákazníkmi ako aj ďalších informácií, ktoré sú potrebné na poskytnutie služieb CUPRA CONNECT, napr. údaje o vozidle a geolokácia. Všetky údaje vyplývajúce z používania služieb CUPRA CONNECT patria zákazníkovi. Využitie údajov závisí teda od výslovného súhlasu zákazníka.

Akékoľvek využívanie údajov prebieha v súlade so všeobecným nariadením EU o ochrane osobných údajov (GDPR). Ďalšie informácie nájdete v smerniciach ochrany osobných údajov CUPRA CONNECT.

Zoberte, prosím, na vedomie, že všetky údaje budú použité len spoločnosťou CUPRA a jej distribučnými a servisnými partnermi. Z komerčných dôvodov nebudú údaje poskytované tretím stranám a vo väčšine prípadov sú používané anonymne (neanonymne údaje sa použijú iba v prípade potreby). V takýchto prípadoch spracováva spoločnosť SEAT údaje v súlade s prísnymi bezpečnostnými smernicami.

V ktorých krajinách sú dostupné služby CUPRA CONNECT?

Služby CUPRA CONNECT sú dostupné v Nemecku, Belgicku, Českej republike, Dánsku, Fínsku, Nórsku, Švédsku, Francúzsku, Veľkej Británii, Írsku, Rakúsku, Švajčiarsku, Taliansku, Španielsku, Portugalsku, Poľsku, Maďarsku, Grécku, na Cypre, v Holandsku, Luxembursku, Bulharsku, Rumunsku, Chorvátsku, Slovinsku, na Malte, na Slovensku, v Andorre, Estónsku, Lotyšsku, Litve, Srbsku, Albánsku, Severnom Macedónsku, Bosne a Hercegovine, na Ukrajine a na Gibraltári.

Pre vozidlá so systémom CONNECT 3.0 je CUPRA CONNECT k dispozícii aj v Čiernej Hore.

Ako sa aktivuje núdzové volanie eCall?

Ak vozidlo zaregistruje vážnu nehodu v dôsledku aktivovaného airbagu alebo predpínača bezpečnostných pásov, automaticky sa nadviaže spojenie so záchrannými zložkami.

Funkciu núdzového volania je možné aktivovať aj manuálne prostredníctvom trojtlačidlového modulu alebo displeja systému infotainment.

Ako sa aktivuje volanie pri poruche? Môžu toto volanie vykonať aj moji spolucestujúci?

Volanie pri poruche sa vždy aktivuje manuálne, ale v prípade menšej nehody (ktorá nepresahuje hraničnú hodnotu pre nehody) sa zobrazí vyskakovacie okno s tromi tlačidlami (aktivovať núdzové volanie, aktivovať volanie pri poruche alebo zrušiť). Poruchovú službu môže kontaktovať ktokoľvek stlačením stredného tlačidla v trojtlačidlovom module alebo prostredníctvom ponuky "Telefón" v menu In-Car.

Aké informácie sprostredkuje moje vozidlo počas volania pri poruche?

Keď aktivujete volanie pri poruche, vozidlo sprostredkuje informácie, ako je počet najazdených kilometrov, aktuálne aktívne výstražné svetlá a chybové hlásenia, aby vám agent CUPRA mohol lepšie pomôcť a bezodkladne identifikovať problém.

Ak ste túto možnosť aktivovali, bude pri volaní pri poruche sprostredkovaný aj čas a poloha vášho vozidla, aby váš kontakt vedel, kde sa nachádzate. Táto funkcia je veľmi užitočná, ak máte poruchu v odľahlej oblasti a neviete, kde presne sa nachádzate.

Ako funguje plánovanie servisného termínu? Ktoré údaje o vozidle sa prenášajú automaticky?

Keď vám palubný systém infotainment pošle upozornenie na termín servisnej prehliadky, upozornenie dostane aj váš preferovaný servisný partner (Preferred Service (PSP)). Servis vás potom bude kontaktovať prostredníctvom preferovaného komunikačného kanála (e-mail alebo telefón).

Váš preferovaný servisný partner (PSP) dostane nasledujúce informácie o vašom vozidle:

- Vaše kontaktné údaje (meno, telefón a e-mail)

- Údaje o vozidle (VIN, rok výroby, model vozidla)

- Počet najazdených kilometrov

- Typ údržby (výmena oleja, servisný interval)

- Dátum a čas oznámenia

- Počet dní do nasledujúceho servisu a výmeny oleja

Prečo sa mi nezobrazuje posledná poloha zaparkovaného vozidla? / Prečo zobrazená poloha zaparkovaného vozidla nezodpovedá správnej polohe môjho vozidla?

Ak bolo vaše vozidlo zaparkované v oblasti so slabým pokrytím siete, napríklad v podzemnej garáži, údaje sa nemuseli preniesť na server. Posledná poloha vášho zaparkovaného vozidla sa zvyčajne odošle na server po vypnutí motora.

Čo je to online navigácia? Spotrebuje objem dát?

Keď si aktivujete funkciu CONNECT, váš navigačný systém sa aktualizuje a prejde do režimu online, aby získal najnovšie informácie. Žiadne dodatočné náklady vám nevzniknú - spotreba dát pre navigáciu je zahrnutá v balíku služieb CONNECT.

Nasledujúce služby sú bezplatné:

- Online aktualizácie máp: Mapy vášho regiónu sa aktualizujú automaticky v závislosti od polohy vozidla a cieľa. Už nemusíte kupovať aktualizácie máp od predajcu ani sťahovať nové mapy na USB kľúč.

- Výpočet trasy s aktuálnymi dopravnými informáciami na základe stavu ciest (doprava a počasie) a dynamická navigácia po trase s aktualizáciami v reálnom čase.

Aké typy parkovísk a čerpacích staníc môžem vidieť na displeji online systému infotainment?

Parkovacia služba zobrazuje celkový počet voľných parkovacích miest na/v:

- verejných parkoviskách

- súkromných parkoviskách

- viacpodlažných parkovacích domoch

Okrem toho sa zobrazujú ďalšie informácie, napríklad

- trasa

- otváracie hodiny

- ceny

Čo vie môj systém "Hola Hola" robiť po aktualizácii? Ako môžem diktovať SMS a e-maily?

Ak si aktivujete funkciu CUPRA CONNECT, Hola Hola rozumie prirodzenej reči ešte lepšie (s funkciou Natural Language Control). Pokyny môžete zadávať v prirodzenej reči a nemusíte si pamätať konkrétne príkazy. Ak máte pripojenie na internet, môžete:

- vyhľadávať adresy
- mať prístup k online obsahu
- počúvať internetové rádio

Hola Hola umožňuje diktovať textové správy a e-maily. Ak chcete nadiktovať správu, stlačte tlačidlo mikrofónu a normálne hovorte. Po dokončení môžete skontrolovať napísaný text a v prípade potreby ho odstrániť alebo prepísať.

Hlasové ovládanie prostredníctvom prirodzenej reči pre všetky vozidlá (CONNECT 3.0 a CONNECT 4.0) podporujú:

- Britskú angličtinu
- Americkú angličtinu
- Španielčinu
- Francúzštinu
- Nemčinu
- Taliančinu
- Český jazyk

Hlasové ovládanie prostredníctvom prirodzenej reči pre vozidlá s CONNECT 4.0 podporuje aj:

- Holandský jazyk
- Poľský jazyk
- Portugalčinu
- Švédsky jazyk
- Dánčinu (už čoskoro)
- Nórčinu (už čoskoro)

Čo je to VIN a kde ho nájdem na svojom vozidle?

VIN (identifikačné číslo vozidla alebo číslo podvozku) je jedinečný 17-miestny identifikačný kód vášho vozidla CUPRA. Je to kombinácia číslic a písmen.

Číslo podvozka nájdete vo vašich registračných dokladoch alebo v pravom dolnom rohu čelného skla.

Mehr anzeigen

* Online vetranie je k dispozícii len pre modely Leon a Formentor s určitými motorizáciami. Online nezávislé kúrenie je dostupné len s nezávislým kúrením (voliteľná výbava).

** Funkcia alarmu proti krádeži je k dispozícii len s objemovým alarmom (voliteľná výbava).

*** Online médiá (Apple Music a TIDAL) a internetové rádio si vyžadujú ďalšie využívanie dát. Buď môžete používať svoj smartfón ako hotspot, ktorý je spojený s Wi-Fi vášho vozidla alebo si môžete objednať ďalší dátový balík pre svoj model CUPRA prostredníctvom nášho mobilného operátora (https://seat.cubictelecom.com).