Spravujte svoje vozidlo na diaľku pomocou aplikácie.
Ak máte akékoľvek otázky ku CUPRA CONNECT, aplikáciám alebo CUPRA ID, môžte nás bezplatne kontaktovať telefonicky na čísle 00800 6000 40 20 alebo e-mailom na adresách [email protected] a [email protected].
Táto funkcia vás upozorní na termín údržby, monitoruje stav vášho vozidla CUPRA a uľahčuje kontaktovanie preferovaného servisného partnera.**
V prípade potreby si môžete prostredníctvom systému infotainment rýchlo a jednoducho dohodnúť termín návštevy servisu.
Cíťte, že je o vás dobre postarané. Vyberte si preferovaného servisného partnera a jeho osvedčený spoľahlivý servis a komunikačný kanál, a to pohodlne prostredníctvom aplikácie My CUPRA.
Aby ste si boli istý, že je vaša CUPRA vždy v optimálnom stave, sú problémy automaticky oznámené vášmu preferovanému servisnému partnerovi, ktorý vás potom o nich informuje.
Ak chcete vytvoriť používateľské konto (CUPRA ID) v aplikácii My CUPRA, kliknite na položku Prihlásenie, a potom na položku Registrácia. Zadajte svoju e-mailovú adresu a vytvorte heslo. Potom kliknite na Registrácia. Automaticky dostanete potvrdzujúci e-mail. Kliknutím na odkaz v e-maile dokončite registráciu. Pri prvom prihlásení pomocou svojich používateľských údajov môžete zadať osobné údaje (meno, priezvisko, dátum narodenia atď.).
CUPRA ID si môžete vytvoriť aj prostredníctvom súkromnej zóny CUPRA.
Služby CUPRA CONNECT 4.0 sú už súčasťou štandardnej výbavy vášho vozidla CUPRA Born.
- Ak je vaše vozidlo CUPRA Born vybavené Media systémom, máte prístup k balíku CUPRA CONNECT pre systém Media systém. Patria sem služby bezpečnosť & servis, vzdialený prístup a Infotainment.
- Ak je vaše vozidlo CUPRA Born vybavené navigačným systémom, máte prístup k balíku CUPRA CONNECT pre navigačné systémy. Patria sem služby bezpečnosť & servis, vzdialený prístup, Online infotainment a aplikácia infotainment.
Vaše vozidlo je možné ovládať len prostredníctvom účtu primárneho používateľa. Primárny používateľ je prvý používateľ CUPRA ID, ktorý sa prihlási do vášho vozidla. Ak chcete zmeniť primárneho používateľa, musíte obnoviť výrobné nastavenia vozidla a znovu prejsť procesom prihlásenia.
Uistite sa, že proces prihlásenia bol úspešne dokončený a vy ste prepojili svoje konto CUPRA ID, aby ste si na diaľku mohli prezerať stav všetkých služieb prostredníctvom aplikácie My CUPRA. Ak nie ste prihlásený, nebudete môcť vidieť svoje dostupné služby CUPRA CONNECT.
Režim "Online" umožňuje aktivovať údaje o vozidle/používaní a údaje o polohe. Preto musíte byť v "režime online", skôr ako začnete proces registrácie alebo ak chcete používať určité funkcie, napríklad súkromné núdzové volanie.
Režim "offline" zabraňuje odosielaniu alebo prijímaniu údajov pre online funkcie. Ak ste prihlásený, môžete aktivovať/deaktivovať všetky služby CONNECT naraz tým, že si zvolíte súkromný režim (online/offline) na uvítacej obrazovke, v "Control Centre" (ikona glóbusu) a v časti "nastavenia" v menu systému infotainment.
Funkcia nabíjania batérie, ku ktorej máte prístup v časti e-manager aplikácie My CUPRA, vám umožňuje manuálne spustiť okamžité nabíjanie, aby ste mohli vyštartovať skôr s plne nabitou batériou. Dokonca umožňuje nabíjať vozidlo na požadované percento nabitia batérie.
Proces nabíjania je optimalizovaný na úsporu nákladov za energiu. To zahŕňa nabíjanie v noci alebo spustenie a zastavenie procesu nabíjania podľa požiadaviek zákazníka. Nabíjací kábel sa môže po ukončení procesu automaticky odomknúť, ak to používateľ zodpovedajúcim spôsobom definoval.
Nasledujúce údaje môžete skontrolovať prostredníctvom služby e-manager v aplikácii My CUPRA:
- Stav nabitia batérie - Možný dojazd - Zostávajúca kapacita nabitia batérie - Pripojenie nabíjacieho konektora - Stav nabitia (% batérie) - Nabíjací výkon (km za min/hodinu nabíjania) - Typ toku prúdu (jednosmerný prúd/striedavý prúd)
Po prihlásení do CUPRA CONNECT sa aktualizujú podrobné informácie o nabíjacích staniciach v okolí. Teraz si môžete pozrieť aj ich otváracie hodiny, typ nabíjacej stanice a jej dostupnosť. Vždy tak budete vedieť, kde môžete nabíjať svoje vozidlo, keď ste na cestách.
Používateľ môže nastaviť požadovanú teplotu v interiéri vozidla prostredníctvom klimatizácie v aplikácii My CUPRA ešte pred odjazdom. Pri vonkajších teplotách do 4 °C môžu používatelia nastaviť aj vyhrievanie predných sedadiel.
Zásady ochrany osobných údajov a všeobecné zmluvné podmienky CUPRA CONNECT sú k dispozícii po registrácii kliknutím na "Právne upozornenia" v ponuke systému infotainment. Oznámenia o ochrane osobných údajov nájdete aj v aplikácii My CUPRA.
Funkcia aktivácie a deaktivácie služby umožňuje aktivovať alebo deaktivovať dopravné údaje generované systémom infotainment vozidla pre každú službu osobitne v správe služieb aplikácie My CUPRA. Okrem toho môžete všetky služby CONNECT aktivovať/deaktivovať voľbou súkromného režimu (Online/Online s údajmi o polohe/Offline) na uvítacej obrazovke, v ovládacom centre (ikona glóbusu) a v časti "Nastavenia" v menu Infotainment. Zatiaľ čo každú službu môžete deaktivovať samostatne pomocou funkcie Deaktivácia služby, režim Offline odpojí dátové pripojenie pre celý systém Infotainment, takže služby CONNECT nie sú dostupné.
Nie, " prihlásený používateľ" k nemu nemá prístup. Vždy, keď chce "prihlásený používateľ" zmeniť profil "primárneho používateľa", musí z dôvodu zabezpečenia ochrany údajov zadať S-PIN. Zatiaľ čo "primárny používateľ" má prístup k celej škále funkcií, "prihlásený používateľ" má len obmedzený výber a "hosťujúci používateľ" má ešte obmedzenejší rozsah funkcií.
Režim "Online" umožňuje aktivovať údaje o vozidle/používaní, údaje o polohe a technológiu V2X (ak ňou vozidlo disponuje), ktoré môžete samostatne vypnúť. Režim offline" bráni odosielaniu alebo prijímaniu údajov pre funkcie online. Ak chcete používať niektoré funkcie, ako napríklad súkromné núdzové volanie a polohu pri parkovaní, musíte aktivovať režim online s údajmi o polohe.
Všetky komerčné balíky CUPRA CONNECT 4.0 sa dodávajú s trojročnou bezplatnou skúšobnou verziou, ktorá sa začína v deň záruky vášho vozidla CUPRA Born. Zostávajúca doba služieb je spojená s vaším vozidlom a je zobrazená v obchode. Po skončení bezplatnej skúšobnej verzie si musíte predplatné obnoviť cez obchod, aby ste mohli pokračovať v používaní služieb.
Služba určenia polohy zaparkovaného vozidla vám umožní nájsť vaše vozidlo kdekoľvek. Navigácia v aplikácii vám pomôže rýchlo a jednoducho nájsť auto tým, že vám na mape ukáže, kde presne sa vaše vozidlo nachádza, kedy ste ho zaparkovali a dokonca aj to, ako sa k nemu dostanete.
Keď vozidlo zistí, že sa stav zmenil a vyžaduje si pozornosť zákazníka, odošle prostredníctvom aplikácie My CUPRA push notifikáciu. Ak si niečo v oblasti vyžaduje vašu pozornosť, zobrazia sa nasledujúce výstražné upozornenia:
- Dvere: otvorené/nezamknuté - Okná: otvorené - Parkovacie svetlá; zapnuté - Parkovacia brzda - Zapaľovanie (zapnuté/vypnuté)
Prostredníctvom aplikácie MY CUPRA (v časti Mapy--->Import trasy) môžete nastaviť cieľ jazdy z domu alebo odkiaľkoľvek a odoslať ho do navigácie vozidla.
Okrem toho si môžete naplánovať trasu k želanému cieľu. Na jednu cestu môžete uložiť rôzne trasy s maximálne 4 zastávkami vrátane cieľa.
*Nabíjacie profily musia byť vopred vytvorené vo vozidle a musia byť viazané na konkrétne miesto.
**Niektoré funkcie CONNECT nie sú k dispozícii v pôvodných verziách výbavy CUPRA Born. Informácie o tom, ktoré funkcie CONNECT sú kompatibilné s vaším vozidlom, získate u svojho partnera CUPRA.
Importér si vyhradzuje právo zmeny obsahu a cien. Všetky uvedené ceny sú odporúčané maloobchodné ceny v € s DPH a majú len informatívny a nezáväzný charakter. Podrobnosti o ponuke modelov, ich konečných cenách, špecifikáciách, dostupnosti, dodacích podmienkach a uvedených doplnkových službách vám poskytne váš autorizovaný predajca CUPRA. Zobrazené modely sú len ilustračné a môžu sa líšiť v jednotlivých detailoch výbavy.