UrbanRebel

DarkRebel

Modely

Nový
CUPRA
Nový Terramar
Nový
CUPRA
Nový Tavascan
CUPRA
Born
Nový
CUPRA
Nový Formentor
Nový
CUPRA
Nový Leon
Nový
CUPRA
Nový Leon Sportstourer
CUPRA
Ateca
KONCEPTY
UrbanRebel
KONCEPTY
DarkRebel

CUPRA CONNECT 4.0 PRE CUPRA BORN

CONNECT 4.0: A NEW GENERATION

Ovládajte svoj elektromobil na diaľku pomocou aplikácie My CUPRA

Spravujte svoje vozidlo CUPRA Born prostredníctvom služieb vzdialeného prístupu s aplikáciou My CUPRA.

Špeciálne funkcie pre plne elektrické modely

Privítajte elektrickú éru so službami, ako je e-Manager a rutiny zamerané na úplné ovládanie elektromobilov.

Doplňte svoj navigačný systém s online systémom infotainment

Nechajte sa navigovať pomocou aktuálnych dopravných informácií, máp a trás. Objavte online hlasového asistenta a vychutnajte si internetové rádio.

APLIKÁCIA MY CUPRA

Spravujte svoje vozidlo na diaľku pomocou aplikácie.

e-Manager

Nastavte stav nabitia batérie a nabíjajte vozidlo na diaľku. Kedykoľvek skontrolujte všetko o stave batérie a procese nabíjania.

Rutiny

Aktivujte a upravte až 5 profilov*, vďaka ktorým sa vaše vozidlo nabíja podľa vami požadovaného miesta a času.

Klimatizácia

Nastavte požadovanú teplotu interiéru a predných sedadiel** a ovládajte ich nastavenia na diaľku.

STIAHNITE SI APLIKÁCIU My CUPRA

Aplikácia MY CUPRA pre iOS.
Aplikácia MY CUPRA pre Android.

Spoľahnite sa na nás

CUPRA CONNECT a CUPRA ID

Ak máte akékoľvek otázky ku CUPRA CONNECT, aplikáciám alebo CUPRA ID, môžte nás bezplatne kontaktovať telefonicky na čísle 00800 6000 40 20 alebo e-mailom na adresách cupradigitalsupport(kwfat)cupraofficial(kwfdot)comcupra-id-support(kwfat)cupraofficial(kwfdot)com.

ONLINE ÚDRŽBA VOZIDIEL

Táto funkcia vás upozorní na termín údržby, monitoruje stav vášho vozidla CUPRA a uľahčuje kontaktovanie preferovaného servisného partnera.**

Jednoduchá údržba

V prípade potreby si môžete prostredníctvom systému infotainment rýchlo a jednoducho dohodnúť termín návštevy servisu.

Centrálne kontaktné miesto

Cíťte, že je o vás dobre postarané. Vyberte si preferovaného servisného partnera a jeho osvedčený spoľahlivý servis a komunikačný kanál, a to pohodlne prostredníctvom aplikácie My CUPRA.

Bezpečnosť

Aby ste si boli istý, že je vaša CUPRA vždy v optimálnom stave, sú problémy automaticky oznámené vášmu preferovanému servisnému partnerovi, ktorý vás potom o nich informuje.

Vlastníte nové vozidlo CUPRA Born? Zaregistrujte sa teraz a užívajte si všetky výhody online služieb CUPRA CONNECT.

Zaregistrujte svoj CUPRA Born pre CUPRA CONNECT 4.0.

Start Video

FAQ - Často kladené otázky

Ako si vytvorím používateľské konto CUPRA ID v aplikácii My CUPRA?

Ak chcete vytvoriť používateľské konto (CUPRA ID) v aplikácii My CUPRA, kliknite na položku Prihlásenie, a potom na položku Registrácia. Zadajte svoju e-mailovú adresu a vytvorte heslo. Potom kliknite na Registrácia. Automaticky dostanete potvrdzujúci e-mail. Kliknutím na odkaz v e-maile dokončite registráciu. Pri prvom prihlásení pomocou svojich používateľských údajov môžete zadať osobné údaje (meno, priezvisko, dátum narodenia atď.).

CUPRA ID si môžete vytvoriť aj prostredníctvom súkromnej zóny CUPRA.

Akú výbavu potrebuje moje vozidlo, aby som mohol využívať služby CUPRA CONNECT 4.0?

Služby CUPRA CONNECT 4.0 sú už súčasťou štandardnej výbavy vášho vozidla CUPRA Born.

- Ak je vaše vozidlo CUPRA Born vybavené Media systémom, máte prístup k balíku CUPRA CONNECT pre systém Media systém. Patria sem služby bezpečnosť & servis, vzdialený prístup a Infotainment.

- Ak je vaše vozidlo CUPRA Born vybavené navigačným systémom, máte prístup k balíku CUPRA CONNECT pre navigačné systémy. Patria sem služby bezpečnosť & servis, vzdialený prístup, Online infotainment a aplikácia infotainment.

Môžu iné osoby ovládať moje vozidlo prostredníctvom svojho smartfónu?

Vaše vozidlo je možné ovládať len prostredníctvom účtu primárneho používateľa. Primárny používateľ je prvý používateľ CUPRA ID, ktorý sa prihlási do vášho vozidla. Ak chcete zmeniť primárneho používateľa, musíte obnoviť výrobné nastavenia vozidla a znovu prejsť procesom prihlásenia.

V aplikácii My CUPRA nevidím svoje služby.

Uistite sa, že proces prihlásenia bol úspešne dokončený a vy ste prepojili svoje konto CUPRA ID, aby ste si na diaľku mohli prezerať stav všetkých služieb prostredníctvom aplikácie My CUPRA. Ak nie ste prihlásený, nebudete môcť vidieť svoje dostupné služby CUPRA CONNECT.

Aký je rozdiel medzi režimom online a režimom offline?

Režim "Online" umožňuje aktivovať údaje o vozidle/používaní a údaje o polohe. Preto musíte byť v "režime online", skôr ako začnete proces registrácie alebo ak chcete používať určité funkcie, napríklad súkromné núdzové volanie.

Režim "offline" zabraňuje odosielaniu alebo prijímaniu údajov pre online funkcie. Ak ste prihlásený, môžete aktivovať/deaktivovať všetky služby CONNECT naraz tým, že si zvolíte súkromný režim (online/offline) na uvítacej obrazovke, v "Control Centre" (ikona glóbusu) a v časti "nastavenia" v menu systému infotainment.

Čo je služba nabíjanie/e-manager?

Funkcia nabíjania batérie, ku ktorej máte prístup v časti e-manager aplikácie My CUPRA, vám umožňuje manuálne spustiť okamžité nabíjanie, aby ste mohli vyštartovať skôr s plne nabitou batériou. Dokonca umožňuje nabíjať vozidlo na požadované percento nabitia batérie.

Proces nabíjania je optimalizovaný na úsporu nákladov za energiu. To zahŕňa nabíjanie v noci alebo spustenie a zastavenie procesu nabíjania podľa požiadaviek zákazníka. Nabíjací kábel sa môže po ukončení procesu automaticky odomknúť, ak to používateľ zodpovedajúcim spôsobom definoval.

Nasledujúce údaje môžete skontrolovať prostredníctvom služby e-manager v aplikácii My CUPRA:

- Stav nabitia batérie
- Možný dojazd
- Zostávajúca kapacita nabitia batérie
- Pripojenie nabíjacieho konektora
- Stav nabitia (% batérie)
- Nabíjací výkon (km za min/hodinu nabíjania)
- Typ toku prúdu (jednosmerný prúd/striedavý prúd)

Čo je služba nabíjacej stanice?

Po prihlásení do CUPRA CONNECT sa aktualizujú podrobné informácie o nabíjacích staniciach v okolí. Teraz si môžete pozrieť aj ich otváracie hodiny, typ nabíjacej stanice a jej dostupnosť. Vždy tak budete vedieť, kde môžete nabíjať svoje vozidlo, keď ste na cestách.

Čo je to prirodzená online klimatizácia?

Používateľ môže nastaviť požadovanú teplotu v interiéri vozidla prostredníctvom klimatizácie v aplikácii My CUPRA ešte pred odjazdom. Pri vonkajších teplotách do 4 °C môžu používatelia nastaviť aj vyhrievanie predných sedadiel.

 

Kde nájdem všeobecné podmienky a informácie o ochrane údajov?

Zásady ochrany osobných údajov a všeobecné zmluvné podmienky CUPRA CONNECT sú k dispozícii po registrácii kliknutím na "Právne upozornenia" v ponuke systému infotainment. Oznámenia o ochrane osobných údajov nájdete aj v aplikácii My CUPRA.

Čo je deaktivácia služby?

Funkcia aktivácie a deaktivácie služby umožňuje aktivovať alebo deaktivovať dopravné údaje generované systémom infotainment vozidla pre každú službu osobitne v správe služieb aplikácie My CUPRA. Okrem toho môžete všetky služby CONNECT aktivovať/deaktivovať voľbou súkromného režimu (Online/Online s údajmi o polohe/Offline) na uvítacej obrazovke, v ovládacom centre (ikona glóbusu) a v časti "Nastavenia" v menu Infotainment. Zatiaľ čo každú službu môžete deaktivovať samostatne pomocou funkcie Deaktivácia služby, režim Offline odpojí dátové pripojenie pre celý systém Infotainment, takže služby CONNECT nie sú dostupné.

Má "prihlásený používateľ" prístup k profilu/údajom "primárneho používateľa"?

Nie, " prihlásený používateľ" k nemu nemá prístup. Vždy, keď chce "prihlásený používateľ" zmeniť profil "primárneho používateľa", musí z dôvodu zabezpečenia ochrany údajov zadať S-PIN. Zatiaľ čo "primárny používateľ" má prístup k celej škále funkcií, "prihlásený používateľ" má len obmedzený výber a "hosťujúci používateľ" má ešte obmedzenejší rozsah funkcií.

Aký je rozdiel medzi "režimom offline", "režimom online" a "režimom online s údajmi o polohe"?

Režim "Online" umožňuje aktivovať údaje o vozidle/používaní, údaje o polohe a technológiu V2X (ak ňou vozidlo disponuje), ktoré môžete samostatne vypnúť. Režim offline" bráni odosielaniu alebo prijímaniu údajov pre funkcie online. Ak chcete používať niektoré funkcie, ako napríklad súkromné núdzové volanie a polohu pri parkovaní, musíte aktivovať režim online s údajmi o polohe.

Ako dlho platí moje predplatné služieb CUPRA CONNECT 4.0?

Všetky komerčné balíky CUPRA CONNECT 4.0 sa dodávajú s trojročnou bezplatnou skúšobnou verziou, ktorá sa začína v deň záruky vášho vozidla CUPRA Born. Zostávajúca doba služieb je spojená s vaším vozidlom a je zobrazená v obchode. Po skončení bezplatnej skúšobnej verzie si musíte predplatné obnoviť cez obchod, aby ste mohli pokračovať v používaní služieb.

Čo je služba poloha zaparkovaného vozidla?

Služba určenia polohy zaparkovaného vozidla vám umožní nájsť vaše vozidlo kdekoľvek. Navigácia v aplikácii vám pomôže rýchlo a jednoducho nájsť auto tým, že vám na mape ukáže, kde presne sa vaše vozidlo nachádza, kedy ste ho zaparkovali a dokonca aj to, ako sa k nemu dostanete.

Čo znamená "dvere a osvetlenie"?

Keď vozidlo zistí, že sa stav zmenil a vyžaduje si pozornosť zákazníka, odošle prostredníctvom aplikácie My CUPRA push notifikáciu. Ak si niečo v oblasti vyžaduje vašu pozornosť, zobrazia sa nasledujúce výstražné upozornenia:

- Dvere: otvorené/nezamknuté
- Okná: otvorené
- Parkovacie svetlá; zapnuté
- Parkovacia brzda
- Zapaľovanie (zapnuté/vypnuté)

Čo je to online import cieľu / online import trasy?

Prostredníctvom aplikácie MY CUPRA (v časti Mapy--->Import trasy) môžete nastaviť cieľ jazdy z domu alebo odkiaľkoľvek a odoslať ho do navigácie vozidla.

Okrem toho si môžete naplánovať trasu k želanému cieľu. Na jednu cestu môžete uložiť rôzne trasy s maximálne 4 zastávkami vrátane cieľa.

 

Mehr anzeigen

*Nabíjacie profily musia byť vopred vytvorené vo vozidle a musia byť viazané na konkrétne miesto.

**Niektoré funkcie CONNECT nie sú k dispozícii v pôvodných verziách výbavy CUPRA Born. Informácie o tom, ktoré funkcie CONNECT sú kompatibilné s vaším vozidlom, získate u svojho partnera CUPRA.